Lansarea cărții " Sophie, robotul cu suflet"- un eveniment de neuitat

Nu am să exagerez, nici nu o să prezint doar din perspectiva mea evenimentul lansării.


 Cu toată modestia de care sunt eu capabilă, am să vă spun că a fost un moment reușit, dacă nu, chiar perfect.




Nu am respectat structura clasica a unei lansări. Nu am avut invitați care să îmi ridice în slăvi opera.
Într-adevăr, in deschiderea a cântat artista Florina Stan piesele Sophia și cine m-am făcut om mare?

Apoi copiii au mers să lucreze la centrele de creație pregătite pentru ei. Aici au pictat, au colaborat și au modelat clay, in timp ce ascultau lectura unui fragment din carte.




A urmat un schimb de întrebări între mine și public, adulți și copii.

Toată lumea s-a simțit bine și ne-am despărțit cu greu, luând câte-un suvenir, cartea Sophie, robotul cu suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu