Publicare Sophie, robotul cu suflet


Proiectul meu de suflet este Sophie, robotul cu suflet. Așa am descoperit că am înclinație spre a povesti. Nu vreau încă să vorbesc despre literatură și înclinație literară, pentru că sunt conștientă că sunt departe de clasic.
Eu sunt un povestitor. Sunt un creator de povești și vise atât pentru cei mari, cât și pentru cei mici.
Râdeți sau nu, cei care mi-au citit cel mai mult capitolele postate au fost adulții. Prin intermediul postarilor mi-am făcut noi prieteni, oameni mari, cu sufletul tânăr. 
Pe această cale, aș vrea să le mulțumesc pentru sprijinul permanent prietenilor mei virtuali, iubitori de lectură și veșnic tineri în simțire: Georgiana Dumitrescu, Iuli Baban, Mazilu Cristi, Luminița Carpinisan, Lore Cherecheș și mulți, mulți alții. Vă asteșt la comentarii să mă trageți de urechi, pentru că v-am uitat.
Revin la ideea zilei, mai este foarte puțin timp și veți putea simți mirosul de carte proaspăt tipărită, pentru că Sophie se pregătește să prindă viață.
Recunosc că am lăsat-o o vreme pe plan secund, în favoarea celuilalt proiect al meu, Ceața albastră ( Hope). M-am mobilizat mai mult pentru "copiii"( elevii) doamnei învățătoare Luminița Carpinisan, care o așteptau de ceva vreme și mă tot întrebau de ea.
Totul este gata pentru tipar, coperta perfectă e și ea gata. Nici nu mă gândeam că poate să iasă un lucru atât de frumos, dar au lucrat pentru ea doi artiști, fiecare pe ramura lui, Adriana Mihaela Gheorghe, artist ilustrator și Andrei Iuganu, artist grafic în ale IT-ului, nici nu știu dacă zic bine.
Una peste alta, sunt fericită și nerăbdătoare să vină luni, zi lucrătoare, să pot să trimit către editură munca mea din ultimele luni, cartea Sophie, robotul cu suflet.
Mulțumesc tuturor!😊

3 comentarii:

  1. Mulțumim si noi ! Mult succes! Aștept lansarea lui Sophie. E foarte frumoasa povestea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai e mult! 😊 Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Ma numesc Ariana , am aproape 10 ani si o mare pasiune pentru citit! As vrea sa va intreb daca doriti sa colaboram.Am cerut acordul parintilor pt. acest mail.
    O zi buna! La revedere!

    RăspundețiȘtergere